Comunicat de presă

arbomedia_logo

Goldbach Group a decis, ca urmare a condițiilor economice dificile din prima parte a anului 2014, care au condus la rezultate mai puțin satisfăcătoare decât cele așteptate, să-și reconsidere prezența pe piața din România, ca parte a noii direcții strategice la nivelul Europei Centrale și de Est. Goldbach Group a mai hotărât retragerea de pe piețele din Rusia și Cehia, externalizarea business-ului de agenție interactivă din Polonia și revizuirea, până la sfarsitul anului in curs, a activității din zona Adriatică.

Modificările cadrului legislativ implementate în aprilie 2013 au împiedicat Goldbach Group să-și diversifice liniile de business conform strategiei inițiale. Dificultatea reprezentării ca regie de vânzari a televiziunilor naționale precum și evoluția economiei românești în general și a pieței de publicitate în particular au determinat această decizie.

Totodată, managementul din România și reprezentanții Goldbach Group au inițiat procedurile prin care să asigure continuitatea business-ului din România și să dezvolte relațiile cu partenerii din piață, agențiile și clienții de publicitate.

Michi Frank, CEO Goldbach Group, a declarat: “eforturile depuse în România pentru a construi cea mai mare rețea de canale media au fost încununate de succes. Managementul local a reușit ca, în condiții de criză, să crească cifra de afaceri a companiei și ăa dezvolte noi linii de business. Din păcate, lipsa de predictibilitate, cadrul legislativ volatil precum și evoluția pieței de publicitate ne-au împiedicat să obținem rezultatele așteptate de acționarii noștri. Am convingerea că proiectul din România va fi continuat de managementul actual și suntem pregătiți să gasim cea mai bună soluție în acest sens”

Alin Alecu, Director General Goldbach România, a precizat: “evoluția companiei a fost pozitivă în ultimii ani, în ciuda dificultăților mediului economic. Am încredere că rezultatele obținute, experiența și determinarea echipei precum și stabilitatea dovedită în timp a parteneriatelor pe care le-am realizat, vor conduce la dezvoltarea business-ului în continuare”.

Goldbach România este o companie specializată în reprezentarea în vederea vânzării spațiilor publicitare ale canalelor media locale și regionale, fiind lider de piață pe acest segment, cu un portofoliu ce cuprinde peste 71 de stații radio locale și regionale, 46 de stații TV locale și 52 de publicații locale. De asemenea, Goldbach România este una dintre cele mai puternice regii de publicitate online, cu peste 80 de site-uri reprezentate, acoperind o gamă largă de arii de interes: știri, auto, lifestyle, femei, business, IT, jocuri, imobiliare, etc.