PBT

PBT
Solutia targetarii comportamentale in domeniul online

Ce este PBT (Predictive Behavior Targeting)?

  • raspunsul la necesitatea de a ajunge direct la grupurile tinta, respectiv maximizarea reach-ului potential pe target.
  • posibilitatea targetarii nevoilor utilizatorilor de internet pe baza criteriilor sociodemografice si intereselor lor.
  • solutie de crestere a conversiilor prin retargetare.
PBT este tehnologia prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.

Tehnologia identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: elecronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interese financiare, etc.