Suntem o prezență importantă pe piața de media din România de peste 20 de ani. De-a lungul timpului, compania ARBOmedia a activat și sub alte nume (IP, Goldbach Media), însă profesionalismul și angajamentul echipei au constituit elemente definitorii pentru reușită și pentru poziția de lider pe piața vehiculelor media locale.

Compania a trecut de-a lungul timpului prin diverse schimbări şi transformări, fiind astăzi lider de piaţă în vânzările de publicitate pe pieţele pe care activează.

1995

Fondarea companiei „Informaţii Publicitare” (IP), cu rolul de regie de vânzări de publicitate pentru Radio Contact

2000

Compania IP este achiziţionată de grupul ARBOmedia AG din Germania. IP devine ARBOmedia.net.

2003

Se lansează proiectul ARBOsfera, de dezvoltare a unei reţele de distribuţie de publicitate prin presa locală din România

2008

Grupul elveţian Goldbach achiziţionează pachetul majoritar de al grupului Goldbach Media AG (98% din acţiuni).

2009

Începe construcţia unei reţele de distribuţie de spoturi publicitare prin intermediul staţiilor de radio locale, proiectul ARBOradio.

2010

Similar proiectelor ARBOsfera şi ARBOradio, se lansează reţeaua ARBOtv, ce îşi propune distribuţia de publicitate prin staţii de televiziune locale la nivelul întregii ţări.

2011

Goldbach Group achiziţionează restul de 2% din acţiunile ARBOmedia AG şi decide consolidarea tuturor activităţilor grupului, la nivel internaţional, sub denumirea de Goldbach.

2012

ARBOmedia.net devine Goldbach Media România, ca parte integrantă a Goldbach Group, compania elveţiană operând în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est activităţi de distribuţie de publicitate prin medii online şi offline.